Autor Wątek: KOLOSY 2010 - potrzebne wsparcie!!  (Przeczytany 4382 razy)

Offline killer

  • Kadra
  • *****
  • Wiadomości: 1741
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Stopień nurkowy: CMAS M2
KOLOSY 2010 - potrzebne wsparcie!!
« dnia: 08 Listopad 2010, 15:14:26 »
POTRZEBNA POMOC!!

Witajcie!
Jak już dotarło do niektórych z Was, Krab jest w tym roku współorganizatorem 4 Spotkań Podróżników KOLOSY 2010, które odbędą się w dniach 18-21 listopada 2010, czyli już wkrótce.

Czym są KOLOSY?

KOLOSY to impreza z kilkuletnim już dorobkiem i uznaną renomą, w trakcie której spotykają się osoby podejmujące wyzwania, które dla większości leżą poza zasięgiem marzeń, wspinając się na najwyższe góry, przedzierając przez najgęstsze dżungle i docierając do najbardziej niedostępnych zakątków Ziemi. W trakcie tych kilku dni dzielą się oni w trakcie spotkań i prelekcji swoimi doświadczeniami i przygodami. Będzie to na pewno jedyna okazja w roku, żeby spotkać w jednym miejscu i czasie najlepszych polskich podróżników, a wśród nich między innymi Leszka Cichego, pierwszego człowieka, który stanął zimą na "dachu świata", czyli szczycie Mount Everest'u oraz Kingę Baranowską, młodą himalaistkę, która zdobyła już ponad połowę szczytów zaliczanych do Korony Himalajów, a w Krakowie pokaże po  raz pierwszy relacje ze swoich wypraw na ośmiotysięczniki.

W tym znakomitym towarzystwie będziemy także mieli możliwość zorganizowania swojej prezentacji, przedstawiającej nasze najlepsze doświadczenia z wieloletniej dziłalności wyprawowej.

Nasz Klub, mając za sobą blisko 50 lat działalności, był organizatorem wielu niezwykłych  wypraw, dlatego też w tym gronie na pewno będziemy się czuć na prawdę dobrze, ale także - jako współorganizatorzy - powinniśmy dołożyć wszelkich starań, żeby impreza się udała i była prawdziwym świętem podróżników. Będzie to także okazja do wspólnego działania i zintegrowania się z Bystrzakami, którzy także są współorganizatorem imprezy.

W związku z tym chciałbym Was prosić o dużą mobilizację i aktywne wsparcie naszych działań organizacyjnych. Wielokrotnie udowodniliście już, że można na Was liczyć przy okazji wszelkich imprez, dlatego też - mimo, że ta jest większa od wszystkich wcześniejszych i będzie wymagała dużo większego zaangażowania - jestem przekonany, że wszystko uda się na medal!  :D

A szczegóły poniżej:

Część oficjalna tegorocznych KOLOSÓW będzie się odbywać w dniach 19-22 listopada 2010 w Centrum Dydaktyki AGH przy Reymonta 7.

Szczegółowy program imprezy znajdziecie na stronie KOLOSÓW

Do obsługi sali U2 w Centrum Dydaktyki AGH, w której może się pomieścić około 500 osób, będziemy każdorazowo potrzebować około 18 osób, więc biorąc pod uwagę, że impreza trwa całe piątkowe, sobotnie i niedzielne popołudnie, konieczne będzie wsparcie sporej ilości członków obu Klubów.

Tradycyjnie już, żeby usprawnić nasze działania, przygotowana została tabelka, w której możecie deklarować swoją chęć pomocy przy organizacji imprezy w określonych terminach.
Znajdziecie ją TUTAJ

Biorąc pod uwagę wielkość imprezy, tabelka jest trochę bardziej skomplikowana niż zwykle, więc kilka wyjaśnień dot. jej działania:

- plik zawiera trzy arkusze, do których odnośniki znajdziecie na dole, odpowiadające poszczególnym dniom imprezy
- każdy arkusz podzielony jest na kolumny odpowiadające poszczególnym przedziałom czasowym (3-4 godzin każdy), podzielone dodatkowo na kolumny "krabowe" (niebieskie) i "bystrzackie" (żółte)
- jeżeli chcecie/możecie uczestniczyć jako organizator w imprezie w więcej niż jednym przedziale czasowym w danym dniu, konieczne jest wpisanie swojego nazwiska w kolumnie odpowiadającej macierzystemu klubowi dla każdego przedziału czasowego osobno
- w każdym przedziale potrzebujemy łączenie ok. 18 osób, więc jeśli będziecie widzieli, że w danych godzinach z Bystrza i Kraba uzbierała się już taka ilość chętnych, to postarajcie się wybrać takie godziny, w których nie mamy jeszcze pełnej obsady (lub jedne i drugie, bo na pewno nie będziemy wyganiać "nadprogramowego wsparcia" :))
- zgłoszenia dokonujcie wpisując w odpowiedniej kolumnie swoje imię i nazwiskooraz w nawiasie rozmiar koszulki - np. Janek Kowalski (L) - nie mogę Wam obiecać, że zdążymy zrobić koszulki, bo czasu zostało niewiele, a nie mamy jeszcze potwierdzenia od sponsora, który mółby je ufundować, ale gdyby się udało, to chcielibyśmy mieć już taką informację

Dla osób, które wezmą udział w organizacji KOLOSÓW przewidziane jest kilka drobnych bonusów, a wśród nich:
- darmowy wstęp na biletowane prelekcje w dniu, w którym będziecie udzielać się organizacyjnie
- wejściówka na imprezę podróżniczą, która odbędzie się w sobotę, 21.11 w Gwarku uprawniająca do odebrania darmowego piwa
- drobny upominek od Klubu
- jeśli tylko się znajdzie sponsor - koszulka :)

Oprócz obsługi sali, bedziemy potrzebować ochotników do akcji plakatowania, która odbędzie się w przyszłym tygodniu, oraz obsługi naszego, krabowego stoiska, które będzie się znajdować w sąsiedztwie sali, w której odbywać się będą prelekcje, tak aby każdy z uczestników mógł się dowiedzieć czegoś o naszym Klubie, jednak szczególy dot. tych dwóch kwestii pojawią się tutaj trochę później.

Jeszcze raz bardzo proszę o aktywny udział i wsparcie organizacyjne!

Zapraszam także do pomocy tegoroczną zerówkę, która będzie miała dzieki temu szanse na zintegrowanie się ze starszymi Krabami :).

Pozdrawiam,

<killer>
« Ostatnia zmiana: 01 Styczeń 1970, 01:00:00 wysłana przez killer »
live 'n let diVe

Offline miłosz

  • Zarejestrowani użytkownicy
  • *
  • Wiadomości: 870
    • Zobacz profil
(Bez tematu)
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Listopad 2010, 16:16:52 »
A moglibyście nagrać część występu, kiedy to Nasz Klub będzie się prezentował, co by osoby nie mogące się pojawić na żywo mogły obejrzeć, ten zapewne ciekawy występ/prezentację?   :smt003  :smt003

Pozdrowionka
« Ostatnia zmiana: 01 Styczeń 1970, 01:00:00 wysłana przez miłosz »
Swim, Dive or Die!!!

Offline nasuada

  • Zarejestrowani użytkownicy
  • *
  • Wiadomości: 13
    • Zobacz profil
(Bez tematu)
« Odpowiedź #2 dnia: 08 Listopad 2010, 17:41:39 »
Ja mogę plakatować ;)
« Ostatnia zmiana: 01 Styczeń 1970, 01:00:00 wysłana przez nasuada »

Offline ARTUR

  • Kadra
  • *****
  • Wiadomości: 1411
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Stopień nurkowy: Technical Cave Instructor / M2
(Bez tematu)
« Odpowiedź #3 dnia: 08 Listopad 2010, 23:34:32 »
Postaram się znaleźć czas..
« Ostatnia zmiana: 01 Styczeń 1970, 01:00:00 wysłana przez ARTUR »
nie sprzęt lecz chęć szczera czyni z ciebie divera

Offline Hrabia

  • Zarejestrowani użytkownicy
  • *
  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
(Bez tematu)
« Odpowiedź #4 dnia: 09 Listopad 2010, 00:05:06 »
Mimo że jestem w zerówce, mam nadzieję ze będę mógł jakoś pomóc  :wink:
« Ostatnia zmiana: 01 Styczeń 1970, 01:00:00 wysłana przez Hrabia »

Offline qbeu

  • Zarejestrowani użytkownicy
  • *
  • Wiadomości: 91
    • Zobacz profil
(Bez tematu)
« Odpowiedź #5 dnia: 09 Listopad 2010, 00:13:33 »
Naturalnie postaram się jakoś pomóc :)
« Ostatnia zmiana: 01 Styczeń 1970, 01:00:00 wysłana przez qbeu »

Offline armani

  • Zarejestrowani użytkownicy
  • *
  • Wiadomości: 374
    • Zobacz profil
(Bez tematu)
« Odpowiedź #6 dnia: 09 Listopad 2010, 10:51:34 »
jasna sprawa ze bede tylko jeszcze nie wiem w ktore dni :roll:
« Ostatnia zmiana: 01 Styczeń 1970, 01:00:00 wysłana przez armani »
armani
508 068 055

Offline Patryk_

  • Zarejestrowani użytkownicy
  • *
  • Wiadomości: 124
    • Zobacz profil
(Bez tematu)
« Odpowiedź #7 dnia: 10 Listopad 2010, 17:39:25 »
Armani impreza w Sobote od 15 ;-)  :niemalekko2:
« Ostatnia zmiana: 01 Styczeń 1970, 01:00:00 wysłana przez papiq »

Offline wodnik

  • Zarejestrowani użytkownicy
  • *
  • Wiadomości: 273
    • Zobacz profil
(Bez tematu)
« Odpowiedź #8 dnia: 15 Listopad 2010, 10:06:53 »
Na czym ma dokładnie polegać ta "pomoc przy organizacji imprezy" ?
Czy będzie wcześniej (np. dzisiaj lub w środę) jakieś spotkanie ?
« Ostatnia zmiana: 01 Styczeń 1970, 01:00:00 wysłana przez wodnik »

Offline killer

  • Kadra
  • *****
  • Wiadomości: 1741
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Stopień nurkowy: CMAS M2
(Bez tematu)
« Odpowiedź #9 dnia: 15 Listopad 2010, 10:08:19 »
w najwiekszym skrocie:

- sprawdzanie biletow
- obsluga szatni
- kierowanie zagubionych  :)
- itp

spotkanie bedzie prawdopodobnie we srode...
« Ostatnia zmiana: 01 Styczeń 1970, 01:00:00 wysłana przez killer »
live 'n let diVe