Autor Wątek: Ankieta nurkowa:))  (Przeczytany 1245 razy)

Offline solodusia

  • Zarejestrowani użytkownicy
  • *
  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
Ankieta nurkowa:))
« dnia: 16 Listopad 2011, 13:01:18 »
Witam!:)

Nazywam się Anna Sołoducha i jestem studentką II roku stacjonarnych studiów magisterskich na kierunku Geografia- specjalność Geografia regionalna i turystyka, na Uniwersytecie Wrocławskim. Przeprowadzam badania ankietowe na potrzeby mojej pracy magisterskiej o temacie:

"Współczesny obraz turystyki podwodnej na świecie, w świetle badań ankietowych wśród jej uczestników i literatury przedmiotu."    
                                                                             
     Byłoby mi bardzo miło, jeśli wypełniliby Państwo moją ankietę, ponieważ jest to trzon mojej pracy magisterskiej i bardzo mi na tym zależy:) Ankieta jest całkowicie anonimowa. Z góry dziękuję za pomoc i jako płetwonurek- życzę wszystkim cudownych, podwodnych krajobrazów, tajemniczych głębin i szczęśliwego wynurzenia :)Pozdrawiam


http://moje-ankiety.pl/respond-15948.html
« Ostatnia zmiana: 01 Styczeń 1970, 01:00:00 wysłana przez solodusia »

Offline Yavox

  • Zarejestrowani użytkownicy
  • *
  • Wiadomości: 28
    • Zobacz profil
(Bez tematu)
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Listopad 2011, 23:17:28 »
Będąc na drugim roku badania empiryczne do magisterki robisz? Nie przez czwarty i piąty rok się pisze magisterkę, tylko już od trzeciego semestru studiów?
« Ostatnia zmiana: 01 Styczeń 1970, 01:00:00 wysłana przez Yavox »

Offline solodusia

  • Zarejestrowani użytkownicy
  • *
  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
:)
« Odpowiedź #2 dnia: 16 Listopad 2011, 23:30:47 »
Jestem na II roku studiów magisterskich,czyli tak jakbym była na V roku jednolitych studiów:) ja miałam 3 lata studiów licencjackich, a potem I i II rok magisterskich:)dlatego nie mam IV i V roku:) Zatem zostało mi pół roku studiowania:)
« Ostatnia zmiana: 01 Styczeń 1970, 01:00:00 wysłana przez solodusia »

Offline solodusia