Autor Wątek: Winda REAKTYWACJA !  (Przeczytany 8043 razy)

Offline Bartolomeo

  • Zarejestrowani użytkownicy
  • *
  • Wiadomości: 1605
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Stopień nurkowy: P3, Adv Ean
(Bez tematu)
« Odpowiedź #10 dnia: 16 Maj 2008, 17:46:02 »
To by juz byla reaktywacja reaktywacji ;)
nie nie powiódł się i raczej nie powiedzie. po co robic winde na 30 m  :mrgreen:
« Ostatnia zmiana: 01 Styczeń 1970, 01:00:00 wysłana przez Bartolomeo »
Wszystkie Nurki mają Córki! (przynajmniej dwie ;))

Offline Sylwek

  • Kadra
  • *****
  • Wiadomości: 1761
    • Zobacz profil
  • Stopień nurkowy: M2 Instruktor Freedivingu mobile 506 033 485
(Bez tematu)
« Odpowiedź #11 dnia: 16 Maj 2008, 21:28:05 »
Raczej na 20-24m....bo głębiej ciężko już będzie zabezpieczyć taką akcję na Zakrzówku.
ps: jaki macie rekord zejścia na golca  :mrgreen:

odp na Gracka posta: na golca = na golca golca :mrgreen:  czyli na golca :mrgreen:  w abc, ale bez skafandra pod termoklinę  :wink:
« Ostatnia zmiana: 17 Maj 2008, 16:49:27 wysłana przez Sylwek »
egzaminy na kartę łowiectwa podwodnego 506 033 485
www.OneBreath.pl Szkoła Freedivingu

Offline Gracek

  • Zarejestrowani użytkownicy
  • *
  • Wiadomości: 74
    • Zobacz profil
(Bez tematu)
« Odpowiedź #12 dnia: 17 Maj 2008, 11:27:43 »
Co znaczy na golca? bez pletw? czy na golca golca ?:) No i tez uwarzam ze bezsensu jest robic winde na 25 metrow nawet sie dobrze nie rozpedzisz a juz koniec;)
« Ostatnia zmiana: 01 Styczeń 1970, 01:00:00 wysłana przez Gracek »

pawell

  • Gość
(Bez tematu)
« Odpowiedź #13 dnia: 19 Maj 2008, 23:12:25 »
niestety, plan nie wypalił. Freediving jest sportem extremalnym i niebezpiecznym z natury rzeczy, kazdy uprawia go na własną odpowiedzialność dlatego rozumiem obawy ludzi przed zbudowaniem niebezpiecznej klubowej zabawki.

jasne ze jest sens budowania windy do 30m, moim zdaniem nawet 10m winda bylaby fajna.

btw. 30m wcale nie jest mało, osobiscie nie pozwolilbym nurkowac na windzie głebiej niz 20m osoba ktore nie cwiczyly bezdechow.
1. na góre trzeba wychodzic na pletwach  8) a na 20 w piance plywalnosc ma sie juz -
2. winda powoduje szybkie zmiany cisnienia, bez cwiczen przepony juz na 25m moze wystapic uraz cisnieniowy pluc (Jego mechanizm jest całkowicie odmienny od urazu o tej samej nazwie, doskonale wszystkim znanego z nurkowań ze sprzetem >>
tu jest wiecej )
3. w polsce na 20 jest juz ciemno i zimno.
4. widzialem kilka razy w lagowie jak kursanci (p2 czy p3 nie pamietam) schodza w abc i piance na 15m ....   :twisted:  wcale nie jest tak latwo jak sie moze wydawac

ciekawe ze ten wątek wyszedl z glebin, dobre proroctwo  :mrgreen:
« Ostatnia zmiana: 01 Styczeń 1970, 01:00:00 wysłana przez pawell »

Offline ARTUR

  • Kadra
  • *****
  • Wiadomości: 1411
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Stopień nurkowy: Technical Cave Instructor / M2
(Bez tematu)
« Odpowiedź #14 dnia: 15 Czerwiec 2008, 19:28:52 »
Popieram winde ;)
« Ostatnia zmiana: 01 Styczeń 1970, 01:00:00 wysłana przez ARTUR »
nie sprzęt lecz chęć szczera czyni z ciebie divera