Koleżani i koledzy.
Jak zapewne większość z Was wie z wcześniejszych doniesień Szefa Szkolenia, które były szeroko komentowane na naszym forum, w tym roku KDP PTTK wprowadziła reformę systemu szkolenia.
Wraz z nowymi programami kursów, wprowadzone zostały także zmiany w sposobie rejestracji szkoleń i obiegu związanych z nimi dokumentów.
Od 1 maja 2011 wniosek o certyfikat jest jednocześnie sprawozdaniem ze szkolenia, które organizator zobowiązany jest dostarczyć do KDP!
Oznacza to, że do każdego ukończonego przez Was kursu konieczne jest wykupienie certyfikatu KDP/CMAS (plastiku).
Po ukończeniu szkolenia należy się zgłosić do Klubu ze zdjęciem (lub dwoma w przypadku kursantów P1) gdzie wspólnie wypełnimy wniosek.
Za dostarczenie wniosku do biura OCSP KDP odpowiedzialny jest organizator szkolenia.
Niedopuszczalna jest sytuacja, gdzie druk wniosku po szkoleniu otrzymuje kursant.
Certyfikat dla członków AKP Krab AGH kosztować będzie 75 zł, a pozostałe osoby obowiązuje normalna cena - 100 zł.
Promocyjna cena certyfikatu (P1, P2, P3, P4, specjalistyczny) przysługuje tylko członkom Klubu z opłaconą składką!
Opłatę za certyfikat należy uiścić wraz z opłatą za kurs przed jego rozpoczęciem. Będzie od tego uzależnione dopuszczenie do szkolenia i uzyskanie wpisu w książeczce.
Pozdrawiam