11
Forum ogólne / Re: Burza mózgów na 50 – lecie AKP Krab AGH
« dnia: 06 Luty 2013, 19:44:37 »
50 lecie Kraba to powinien być przede wszystkim cykl wydarzeń w przeciągu dłuższego okresu czasu (np. 3 miesiące) zakończony jakimś jednym kulminacyjnym wydarzeniem - czyli bal. W międzyczasie warto zorganizować kilka różnych przedsięwzięć adresowanych do różnych grup docelowych. Tak więc duża konferencja naukowa z podziałem na poszczególne panele - np. nowe trendy w nurkowaniu rekreacyjnym/technicznym, panel podróżniczy, uregulowania kwestii związanych z nurkowaniem w różnych państwach.
Warto przeprowadzić jakiś happening co już tutaj wcześniej osoby sugerowały - bicie rekordu Guinnessa (im bardziej absurdalny, ale angażujący sporą ilość osób, tym lepiej), spływ nurków Wisłą (coś jak w Olsztynie) itp.
Przygotować wystawy zdjęć. Mamy sporo dobrych fotografów i ciekawych perełek z pod wody, które można pokazać. Warto wyjść z tymi wystawami poza środowisko AGH'a. Jest sporo knajp w centrum, które organizują mini wystawy.
W całe przedsięwzięcie warto zaangażować maksymalnie dużą liczbę osób - nie tylko z Kraba. Tak więc należałoby pozyskać patronat medialny odpowiednich środowisk lokalnych i branżowych, patronat honorowy (to otwiera niektóre "niedostępne" drzwi, ułatwia załatwianie spraw związanych z organizacją); sponsorów. Zaangażować duże nazwiska zarówno ze środowiska naukowego jak i "praktyków" takich jak Starnawski, Czarnecki.
Warto przeprowadzić jakiś happening co już tutaj wcześniej osoby sugerowały - bicie rekordu Guinnessa (im bardziej absurdalny, ale angażujący sporą ilość osób, tym lepiej), spływ nurków Wisłą (coś jak w Olsztynie) itp.
Przygotować wystawy zdjęć. Mamy sporo dobrych fotografów i ciekawych perełek z pod wody, które można pokazać. Warto wyjść z tymi wystawami poza środowisko AGH'a. Jest sporo knajp w centrum, które organizują mini wystawy.
W całe przedsięwzięcie warto zaangażować maksymalnie dużą liczbę osób - nie tylko z Kraba. Tak więc należałoby pozyskać patronat medialny odpowiednich środowisk lokalnych i branżowych, patronat honorowy (to otwiera niektóre "niedostępne" drzwi, ułatwia załatwianie spraw związanych z organizacją); sponsorów. Zaangażować duże nazwiska zarówno ze środowiska naukowego jak i "praktyków" takich jak Starnawski, Czarnecki.