Forum AKP Krab AGH

Klub => Aktualności => Wątek zaczęty przez: killer w 08 Listopad 2010, 15:14:26

Tytuł: KOLOSY 2010 - potrzebne wsparcie!!
Wiadomość wysłana przez: killer w 08 Listopad 2010, 15:14:26
POTRZEBNA POMOC!!

Witajcie!
Jak już dotarło do niektórych z Was, Krab jest w tym roku współorganizatorem 4 Spotkań Podróżników KOLOSY 2010, które odbędą się w dniach 18-21 listopada 2010, czyli już wkrótce.

Czym są KOLOSY?

KOLOSY to impreza z kilkuletnim już dorobkiem i uznaną renomą, w trakcie której spotykają się osoby podejmujące wyzwania, które dla większości leżą poza zasięgiem marzeń, wspinając się na najwyższe góry, przedzierając przez najgęstsze dżungle i docierając do najbardziej niedostępnych zakątków Ziemi. W trakcie tych kilku dni dzielą się oni w trakcie spotkań i prelekcji swoimi doświadczeniami i przygodami. Będzie to na pewno jedyna okazja w roku, żeby spotkać w jednym miejscu i czasie najlepszych polskich podróżników, a wśród nich między innymi Leszka Cichego, pierwszego człowieka, który stanął zimą na "dachu świata", czyli szczycie Mount Everest'u oraz Kingę Baranowską, młodą himalaistkę, która zdobyła już ponad połowę szczytów zaliczanych do Korony Himalajów, a w Krakowie pokaże po  raz pierwszy relacje ze swoich wypraw na ośmiotysięczniki.

W tym znakomitym towarzystwie będziemy także mieli możliwość zorganizowania swojej prezentacji, przedstawiającej nasze najlepsze doświadczenia z wieloletniej dziłalności wyprawowej.

Nasz Klub, mając za sobą blisko 50 lat działalności, był organizatorem wielu niezwykłych  wypraw, dlatego też w tym gronie na pewno będziemy się czuć na prawdę dobrze, ale także - jako współorganizatorzy - powinniśmy dołożyć wszelkich starań, żeby impreza się udała i była prawdziwym świętem podróżników. Będzie to także okazja do wspólnego działania i zintegrowania się z Bystrzakami, którzy także są współorganizatorem imprezy.

W związku z tym chciałbym Was prosić o dużą mobilizację i aktywne wsparcie naszych działań organizacyjnych. Wielokrotnie udowodniliście już, że można na Was liczyć przy okazji wszelkich imprez, dlatego też - mimo, że ta jest większa od wszystkich wcześniejszych i będzie wymagała dużo większego zaangażowania - jestem przekonany, że wszystko uda się na medal!  :D

A szczegóły poniżej:

Część oficjalna tegorocznych KOLOSÓW będzie się odbywać w dniach 19-22 listopada 2010 w Centrum Dydaktyki AGH przy Reymonta 7.

Szczegółowy program imprezy znajdziecie na stronie KOLOSÓW (http://http://www.kolosy.pl/ksp2010_program.php)

Do obsługi sali U2 w Centrum Dydaktyki AGH, w której może się pomieścić około 500 osób, będziemy każdorazowo potrzebować około 18 osób, więc biorąc pod uwagę, że impreza trwa całe piątkowe, sobotnie i niedzielne popołudnie, konieczne będzie wsparcie sporej ilości członków obu Klubów.

Tradycyjnie już, żeby usprawnić nasze działania, przygotowana została tabelka, w której możecie deklarować swoją chęć pomocy przy organizacji imprezy w określonych terminach.
Znajdziecie ją TUTAJ (http://https://spreadsheets.google.com/ccc?key=0AjgLOr_e1BvtdEROUVp5bTJSdk9mMEVBX3dCZ3BMbHc&hl=en&authkey=CN_doocM#)

Biorąc pod uwagę wielkość imprezy, tabelka jest trochę bardziej skomplikowana niż zwykle, więc kilka wyjaśnień dot. jej działania:

- plik zawiera trzy arkusze, do których odnośniki znajdziecie na dole, odpowiadające poszczególnym dniom imprezy
- każdy arkusz podzielony jest na kolumny odpowiadające poszczególnym przedziałom czasowym (3-4 godzin każdy), podzielone dodatkowo na kolumny "krabowe" (niebieskie) i "bystrzackie" (żółte)
- jeżeli chcecie/możecie uczestniczyć jako organizator w imprezie w więcej niż jednym przedziale czasowym w danym dniu, konieczne jest wpisanie swojego nazwiska w kolumnie odpowiadającej macierzystemu klubowi dla każdego przedziału czasowego osobno
- w każdym przedziale potrzebujemy łączenie ok. 18 osób, więc jeśli będziecie widzieli, że w danych godzinach z Bystrza i Kraba uzbierała się już taka ilość chętnych, to postarajcie się wybrać takie godziny, w których nie mamy jeszcze pełnej obsady (lub jedne i drugie, bo na pewno nie będziemy wyganiać "nadprogramowego wsparcia" :))
- zgłoszenia dokonujcie wpisując w odpowiedniej kolumnie swoje imię i nazwiskooraz w nawiasie rozmiar koszulki - np. Janek Kowalski (L) - nie mogę Wam obiecać, że zdążymy zrobić koszulki, bo czasu zostało niewiele, a nie mamy jeszcze potwierdzenia od sponsora, który mółby je ufundować, ale gdyby się udało, to chcielibyśmy mieć już taką informację

Dla osób, które wezmą udział w organizacji KOLOSÓW przewidziane jest kilka drobnych bonusów, a wśród nich:
- darmowy wstęp na biletowane prelekcje w dniu, w którym będziecie udzielać się organizacyjnie
- wejściówka na imprezę podróżniczą, która odbędzie się w sobotę, 21.11 w Gwarku uprawniająca do odebrania darmowego piwa
- drobny upominek od Klubu
- jeśli tylko się znajdzie sponsor - koszulka :)

Oprócz obsługi sali, bedziemy potrzebować ochotników do akcji plakatowania, która odbędzie się w przyszłym tygodniu, oraz obsługi naszego, krabowego stoiska, które będzie się znajdować w sąsiedztwie sali, w której odbywać się będą prelekcje, tak aby każdy z uczestników mógł się dowiedzieć czegoś o naszym Klubie, jednak szczególy dot. tych dwóch kwestii pojawią się tutaj trochę później.

Jeszcze raz bardzo proszę o aktywny udział i wsparcie organizacyjne!

Zapraszam także do pomocy tegoroczną zerówkę, która będzie miała dzieki temu szanse na zintegrowanie się ze starszymi Krabami :).

Pozdrawiam,

<killer>
Tytuł:
Wiadomość wysłana przez: miłosz w 08 Listopad 2010, 16:16:52
A moglibyście nagrać część występu, kiedy to Nasz Klub będzie się prezentował, co by osoby nie mogące się pojawić na żywo mogły obejrzeć, ten zapewne ciekawy występ/prezentację?   :smt003  :smt003

Pozdrowionka
Tytuł:
Wiadomość wysłana przez: nasuada w 08 Listopad 2010, 17:41:39
Ja mogę plakatować ;)
Tytuł:
Wiadomość wysłana przez: ARTUR w 08 Listopad 2010, 23:34:32
Postaram się znaleźć czas..
Tytuł:
Wiadomość wysłana przez: Hrabia w 09 Listopad 2010, 00:05:06
Mimo że jestem w zerówce, mam nadzieję ze będę mógł jakoś pomóc  :wink:
Tytuł:
Wiadomość wysłana przez: qbeu w 09 Listopad 2010, 00:13:33
Naturalnie postaram się jakoś pomóc :)
Tytuł:
Wiadomość wysłana przez: armani w 09 Listopad 2010, 10:51:34
jasna sprawa ze bede tylko jeszcze nie wiem w ktore dni :roll:
Tytuł:
Wiadomość wysłana przez: Patryk_ w 10 Listopad 2010, 17:39:25
Armani impreza w Sobote od 15 ;-)  :niemalekko2:
Tytuł:
Wiadomość wysłana przez: wodnik w 15 Listopad 2010, 10:06:53
Na czym ma dokładnie polegać ta "pomoc przy organizacji imprezy" ?
Czy będzie wcześniej (np. dzisiaj lub w środę) jakieś spotkanie ?
Tytuł:
Wiadomość wysłana przez: killer w 15 Listopad 2010, 10:08:19
w najwiekszym skrocie:

- sprawdzanie biletow
- obsluga szatni
- kierowanie zagubionych  :)
- itp

spotkanie bedzie prawdopodobnie we srode...
Tytuł:
Wiadomość wysłana przez: Patryk_ w 15 Listopad 2010, 11:00:16
Ja chce robić itp.
Tytuł:
Wiadomość wysłana przez: killer w 15 Listopad 2010, 11:48:05
Cytat: "papiq"
Ja chce robić itp.

itp bedziemy robic glownie w niedziele, wiec jeszcze sie tam dopisz do listy  :wink:
Tytuł:
Wiadomość wysłana przez: qbeu w 15 Listopad 2010, 22:43:55
Cytat: "killer"
Cytat: "papiq"
Ja chce robić itp.
itp bedziemy robic glownie w niedziele, wiec jeszcze sie tam dopisz do listy  :wink:


sprzątanko ?  :mrgreen:
Tytuł:
Wiadomość wysłana przez: killer w 17 Listopad 2010, 11:07:48
nooo, tabelka wyglada na prawde niezle ;)

ale wciaz jeszcze troche nam brakuje do optymalnej obsady, wiec prosze chetnych o dopisywanie sie, bo do imprezy tuz tuz :)

szczegoly organizacyjne pojawia sie juz wkrotce...
Tytuł:
Wiadomość wysłana przez: malpica w 17 Listopad 2010, 15:24:09
tylko coś z reklamą imprezy marnie...
Tytuł:
Wiadomość wysłana przez: killer w 17 Listopad 2010, 16:23:50
Cytat: "malpica"
tylko coś z reklamą imprezy marnie...

reklama gdzie? na miescie? to juz jest poza nami...  :niemalekko2:
Tytuł:
Wiadomość wysłana przez: madzienka w 17 Listopad 2010, 17:00:16
Ponieważ z racji mojej przewlekłej nieobecności w Krakowie nie będzie mnie w klubie dzisiaj, bardzo proszę kogoś o krótkie streszczenie tego, co, kto, gdzie i dlaczego ma robić :) Oczywiście jeżeli dojdziecie do jakiegoś porozumienia :wink:

Pozdrawiam i do zobaczenia niebawem :)
Tytuł:
Wiadomość wysłana przez: Vojack w 17 Listopad 2010, 17:24:55
To dzisiaj jest jakieś organizacyjne spotkanie dotyczące kolosów ?? jeśli tak to o której dokładnie ?
Tytuł:
Wiadomość wysłana przez: killer w 18 Listopad 2010, 15:11:50
halo,
sprawy organizacyjne w telegraficznym skrócie:

nie będziemy urzadzać specjalnego spotkania dot. organizacji; spotykamy się bezpośrednio w Centrum Dydaktyki AGH przy Reymonta 7 czyli TUTAJ (http://http://maps.google.pl/maps?f=q&source=s_q&hl=pl&q=W%C5%82adys%C5%82awa+Reymonta+7,+dzielnica+V+Krowodrza+Krak%C3%B3w,+Ma%C5%82opolskie&sll=52.025459,19.204102&sspn=8.60386,19.665527&ie=UTF8&oi=georefine&cd=2&geocode=Fdrs-wId6_YvAQ&split=0&hq=&hnear=W%C5%82adys%C5%82awa+Reymonta+7,+Krak%C3%B3w,+Ma%C5%82opolskie&ll=50.064605,19.920616&spn=0.00438,0.009602&t=h&z=17) w dniu i o godzinie takiej jaką zadeklarowaliście w tabelce (http://https://spreadsheets.google.com/ccc?key=0AjgLOr_e1BvtdEROUVp5bTJSdk9mMEVBX3dCZ3BMbHc&hl=en&authkey=CN_doocM#gid=0) (oczywiście zapraszamy także wszystkich chętnych do pomocy, którzy się nie wpisywali do tabelki  :) )

na miejscu będzie ktoś z naszego zarządu, lub z zarządu Bystrza kto będzie na bieżąco koordynował akcję, więc na pewno traficie na kogoś kto udzieli Wam niezbędnych instrukcji

w sobotę i niedzielę ustawimy też gdzieś na terenie CD AGH nasze stoisko, które koordynować będzie MartaZ

w sobotę wieczorem odbywa się w Gwarku Impreza Podróżnicza, na którą wejściówki można odebrać jutro w Klubie; wejściówki na imprezę oraz talony na piwo dla osób zaangażowanych w organizację rozdawane będą na miejscu czyli w CD AGH w trakcie KOLOSÓW

proszę o mobilizację i aktywne wsparcie organizacji KOLOSOW! :)
Tytuł:
Wiadomość wysłana przez: killer w 22 Listopad 2010, 11:58:40
Halo,
w imieniu Zarzadu Klubu, serdecznie dziekuje wszystkim osobom, ktore zaangazowaly sie w obsluge tegorocznych Kolosow oraz organizacje naszego stoiska klubowego!! Bez Waszej pomocy impreza nie moglaby sie odbyc.

Krakowska czesc Kolosow ma na razie dosc krotka historie, a w takiej formule tzn. w tym miejscu i przy naszym wspoludziale odbywala sie po raz pierwszy, dlatego tez wiele kwestii organizacyjnych bylo do ostatniej chwili wielka niewiadoma. Mam nadzieje, ze impreza wpisze sie na stale do krakowskiego i krabowskiego kalendarza kulturalnego  :) i z czasem osiagnie skale glownej gali Kolosow, ktora odbywa sie co roku w marcu w Gdyni, gdzie pojawia sie regularnie kilka tysiecy osob (pomimo iz zaczynali z jeszcze skromniejszego pulapu niz tegoroczna edycja w Krakowie). Mysle, ze nasz udzial w takiej imprezie moze stanowic swietna promocje dla Klubu, a dla Was szanse na zobaczenie szeregu ciekawych prezentacji.

Jeszcza raz serdecznie dziekuje za Wasza pomoc! Mam nadzieje, ze w przyszlym roku tez bedziemy mieli okazje wspolorganizowania Kolosow, a impreza - dzieki tegorocznym doswiadczeniom i wyeliminowaniu pewnych niedociagniec - nabierze duzo wiekszego rozmachu!

Pozdrawiam,

BK

PS. Dla spragnionych kolejnych imprez uchyle rabka tajemnicy :) - szykujcie sie na tradycyjna wigilie krabowa, ktora bedzie w tym roku polaczona z pierwsza impreza integracyjna dla zerowki i odbedzie sie w sobote, 18.12 w Gwarku :)

PPS. Osoby, ktore braly udzial w Kolosach i nie otrzymaly obiecanego upominku od Klubu, zapraszam do naszej siedziby w godzinach klubowych :)
Tytuł:
Wiadomość wysłana przez: Vojack w 01 Grudzień 2010, 13:40:17
Czy po ten upominek od klubu mozna jeszcze wpasc, np dzisiaj ??
Tytuł:
Wiadomość wysłana przez: Iron w 01 Grudzień 2010, 13:41:32
Można.
Tytuł:
Wiadomość wysłana przez: Vojack w 01 Grudzień 2010, 19:33:24
masakra na miescie... nie da rady przejechac. To zostaje piatek ;p