Forum AKP Krab AGH
Klub => Forum ogólne => Wątek zaczęty przez: iska w 19 Listopad 2014, 09:13:39
-
Hej,
Czy jest jakaś szansa, aby (jak za czasów..chociażby "garażowych") Krab zorganizował imprezę sylwestrową? wiem, że obecna siedziba się totalnie nie nadaje, ale może jeszcze jakiś lokal w Krk pozostał nie wynajęty na ten wieczór, albo jest szansa na super nową siedzibę przed końcem roku? myślę, że chętnych by nie brakowało i zrzutka "paru" zł by nikogo nie odstraszyła...
Pozdrawiam, Iza
-
Pomysł bardzo dobry.
Można nawet większą grupą krabowiczów dołączyć do jakiejś imprezy w lokalu...
-
Pomysł zacny ale obawiam się że wszystkie sale typu OSP, domy działkowca będą dawno zajęte
ale nie zaszkodzi się rozejrzeć
chętnych zapraszam do wpisywania się do tradycyjnej tabelki
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Scpk2waAtrrYz-PD0bZliPZLYHwXhmymE9_6jhRpjuk/edit?usp=sharing
-
Cześć.
Jest możliwość wynajęcia jednego z Klubów na AGH (nie będzie pewnie dla Was zaskoczeniem którego:) ).
Sprawa wygląda tak, że musimy za to zapłacić:
1) 1000 zł + ewentualny DJ (pewnie koło 1000 zł) - w takim wypadku można wnieść własny alkohol
2) Sprzedajemy bilety za np. 50 zł, które można wykorzystać w barze, nie wnosimy alkoholu własnego i nie płacimy za wynajem klubu. DJ nadal jest na naszej głowie.
Nie będziemy mieć "bramki", więc nie będzie łażenia tam i z powrotem na zewnątrz co 10 sekund.
Trzeba się decydować szybko. więc kto jest chętny niech się wpisze do Patrykowej tabelki. Ale proszę to robić na poważnie, żeby się nie okazało, że z 200 osób zainteresowanych jest 20.
Na Wasze deklaracje czekamy do poniedziałku do 8:00.
Pozdrawiam
P.S. Czy chcemy zaprosić Bystrze i AKG?
-
Chcemy bystrze i AKG ! :D
choć AKG zwykle obchodzi sylwestra w wersji hard: w Tatrach, jakaś jaskinia żeby się upodlić + impreza wieczorową porą w wynajętej chacie
-
super pomysł! jestem za!
zatem wpisujmy się!
-
ps co do DJ, ewentualnie można próbować sprzęt we własnym zakresie i składankę - ostatnio taką wersję wybrali pewni Nowożeńcy krabowi, więc zakładam, że mogą jeszcze mieć ową gotową składankę muzyczną;)
-
Czy ustalono coś odnośnie terminu (w sensie czy tradycyjny czy niekoniecznie)?
-
Czy ustalono coś odnośnie terminu
30 lutego :)
-
ROTFL!
(http://i265.photobucket.com/albums/ii234/Patriotswin4me/2401071bNg.gif)
-
Czy ustalono coś odnośnie terminu (w sensie czy tradycyjny czy niekoniecznie)?
Może mnie tradycyjny, proponuję 3 marca :)
-
Jestem za, bo 31.12 i 1.1 mam dyżur. Pierwszy na Ratunkowym, drugi na Intensywnej :-*
-
Czy ustalono coś odnośnie terminu (w sensie czy tradycyjny czy niekoniecznie)?
Mocne!
Ps: Sylwester jest tylko jeden ;)
-
Sylwester jest tylko jeden
Sie wie! Sylwester Wójcik, jedyny w swoim rodzaju :D
-
ROTFL!
(http://i265.photobucket.com/albums/ii234/Patriotswin4me/2401071bNg.gif)
Nie ma się z czego śmiać! Dziewczyny z Lejdis urządzały Sylwestra 15 sierpnia.
https://www.youtube.com/watch?v=LNvReQBIorQ
-
OK, ale już ustaliliśmy, że Sylwester jest tylko jeden ;)
-
No, nie ma się z czego śmiać, bo Wigilia w Krabie jest 13 grudnia. Więc z sylwestrem naprawdę nie wiadomo.
Serdecznie pozdrawiam.
-
Wigilia w Krabie jest 13 grudnia. Więc z sylwestrem naprawdę nie wiadomo.
Jak to nie wiadomo? Tydzień po Wigilii :D
-
i jak się sprawy mają? tabelka całkiem ładnie się zapełnia:) uda się zarezerwować salę?
pzdr,Iza
-
Sala klepnięta :)
Proszę starsze kraby o wpisywanie tematów zabaw i konkursów
Z tego co widziałem na zdjęciach jakieś sztafety w płetwach ,picie piwa na czas, konkurs na najbardziej zrobionego ....
-
fajnie że organizujecie tego sylwestra. jak tylko uda nam się załatwić opiekę nad dziećmi też przybędziemy 8)
ale konkursy typu sztafeta w płetwach to raczej nie na sylwestra :P
-
Moze trzeba zrobić równocześnie sylwestra dla dzieci?:-) mamy krabowa przedszkolanke:-)
-
Konkurs na najbardziej upodloną alkoholem osobę!
mam faworytów ;)
-
Moze trzeba zrobić równocześnie sylwestra dla dzieci?:-) mamy krabowa przedszkolanke:-)
sądzę że każda przedszkolanka wprost marzy o tym aby sylwestra spędzić opiekując się małymi szkrabami :)
-
sądzę że każda przedszkolanka wprost marzy o tym aby sylwestra spędzić opiekując się małymi szkrabami :)
a jakże, przecież to kwestia powołania!! :)
-
Cześć.
Teraz już oficjanie chcielibysmy zaprosić Was na Krabową impreze sylwestrową która będzie ostatnia imprezą wienczącą rok obchodów pięćdziesięciolecia naszego
ukochanego klubu AKP KRAB AGH
Odbędzie się on 31.12 (żeby nie było wątpilowości ;P) w zupełnie nam nie znanym klubie studenckim GWAREK ;)
Cena wejściówki 50 zł w tym welcome drink i szampan katering
poniżej propozycje
Bigos "na winie",
Barszczyk domowy,
Paszteciki z kapustą i grzybami leśnymi,
Stolik wiejski (kiełbasa wiejska, schab faszerowany boczkiem, smalec wyrobowy, chleb na zakwasie, chrzan z żurawiną, sos tatarski)
Śledzik zawijany ze śliwką,
Sałatka hawajska (tuńczyk z ananasem)
Sałatka tradycyjna
Nachosy z trzema dipami.
alkohol we własnym zakresie ,piwo i specjane drinki do zakupu na barze
w programie również gry i zabawy losowanie drobnych upominków
tance swawole do białego rana
chętnych prosimy o wpisywanie się do tradycyjnej tabelki decyduje zakup biletu (informacje o dostępności podamy w późniejszym terminie
Prosimy starsze Kraby o przekazanie informacji klubowiczom którzy nie posiadają fb i nie korzystają z forum
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Scpk2waAtrrYz-PD0bZliPZLYHwXhmymE9_6jhRpjuk/edit?usp=sharing
-
ale nam się tabelka rozrosła!!! ;D ;D ;D
ps. jak robimy z Dj? zmawiamy czy składanki? przy 70 osobach koszt dj 1000zł rozkłada się na 15 zł :)
-
Wtrącę się tak tylko i dorzucę od siebie(choć mnie nie będzie) - jeśli nie będzie oficjalnego Dj'a to zadbajcie o to, żeby zapytać czy klub ma opłacony ZAiKS, żeby można było publicznie puszczać muzykę i czy jest to zawarte w umowie wynajmu(to że ZAiKS jest opłacony). Zapewne Gwarek takową licencję posiada, ale na wszelki wypadek warto się upewnić - żeby nie było jakiejś niespodzianki w razie kontroli(szansa niewielka ale jednak) :) Choć wtedy i tak wchodzi kwestia legalności posiadanych utworów ;)
Ogólnie choć cena za DJa duża, to polecam się zastanowić - przychodzi i nic Was nie obchodzi - a i DJ odpowiada za legalność muzyki i oprawa świetlno-muzyczna zapewne lepsza ;)
To takie nocne przemyślenia ode mnie, bo aktualnie sam rozważam czy płacić czy nie na imprezie którą organizujemy :D
Pozdrawiam,
Przemek
-
Moi Drodzy !! Zapraszamy do klubu po bilety na Sylwestra. Sprawa troszkę się skomplikowała i zmienił się klub z Gwarka na Karlika.I niestety cena podniosła się o 10 zł ze względu na to że musieliśmy wsiąść DJ i ochronę. Bilety od dziś do kupienia w klubie ilość ograniczona do 150 osób kto pierwszy ten lepszy .Zapraszamy!!
-
Ahoj
Moi Drodzy 50 biletów już się rozeszło jak świeże bułeczki .
Impreza cieszy się zainteresowaniem stąd moje pytanie.
Czy się przebieramy ? Jeśli tak za co ?
Może w związku z 50 cio leciem Klubu przebierzemy się w temacie lat sześćdziesiątych ?
Wpisujcie propozycje poniżej uruchomię ankietę
Patryniu
-
hmm..w sumie impreza przebierana - karnawałowa pewnie będzie w styczniu, to może strój po prostu zwykło-sylwestrowy?
pozdrowionka, Iza
-
w sumie to już będzie jak impreza karnawałowa :)
-
Dla tych co nie mają fb uaktualnione manu :
"SPECJALNE MENU SYLWESTROWE:
BIGOS polski z akcentem chorwackim,
BARSZCZYK skrzepiający,
KAPUŚNIACZKI borowikowe,
STOLIK wieśniacki (kiełbasa extrawiejska, schab po wiejsku, smalec wyrobowy, chleb na zakwasie, różowy chrzan, sos ze wsi),
ŚLEDZIK madziarski,
PASZTET sarniokaczodziczy.
POLICZKI CIELĘCE ochrzanione,
Zimne NÓŻKI,
Gorące BABECZKI,
TORTINKI międzynarodowe,
Sałatka HAWAJSKA,
Sałatka DOREMIFASOL,
Sałatka owocowa BALLANTINES,
Szarlotka anti-NAUSEA,
Soki owocowe 100% Wyroba APPROVED,
Pokarm dla rybek itp. + DEEPy"
zapowiada się pyyysznie :)
-
Moi Drodzy to już dzisiaj. Zaczynamy od 20.00. Nie zapomnijcie proszę biletów. Przy wejściu do Karlika będzie lista. Klub będzie zamknięty palarnia w środku między toaletami. Na barze w zamian za bilet dostaniecie welcome drinka.Jakieś pytania służę pomocą 501424939.
-
Podziękowania i gratulacje dla organizatorów za świetną imprezę ! :D
-
Z niezłym przytupem zakończyliśmy 50-lecie ;)
-
Gratuluję Organizatorom!
w tak krótkim czasie przygotowaliście super imprezę:)
-
No bo Zarząd jest the best i nie tylko zarząd :)
-
Impreza pod każdym względem godna 8)
Został otwarty wątek z sylwestrowymi fociami w forumowej galerii i zachęcam do dzielenia się wspomnieniami :)