Autor Wątek: Wigilia Krabowa 2010  (Przeczytany 5116 razy)

Offline killer

  • Kadra
  • *****
  • Wiadomości: 1741
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Stopień nurkowy: CMAS M2
Wigilia Krabowa 2010
« dnia: 29 Listopad 2010, 13:10:56 »
Drogie Kraby,
możecie juz rezerwować w swoich kalendarzach sobotni wieczór 18 grudnia 2010 na tradycyjną Wigilię Krabową  :)

Wigilia, podobnie jak w ubiegłym roku, odbędzie się w Gwarku. Część oficjalną rozpoczniemy o 20.00, a zaraz potem odbędzie się pierwsza, tegoroczna impreza, która potrwa jak zwykle do zamknięcia klubu...  :wink: Zapraszamy na nią w szczególności tegoroczną zerówkę, gdyż ze względu na ciasny kalendarz, nie udało się w tym roku wygospodarować osobnego terminu na imprezę integracyjną dla Was.

Jak co roku wigilię będzie organizować zerówka, przy wsparciu i koordynacji starszych krabowiczów. Szczegóły już wkrótce!
« Ostatnia zmiana: 07 Grudzień 2011, 21:25:22 wysłana przez killer »
live 'n let diVe

Offline M_O_N_I_Q_U_E

  • Zarejestrowani użytkownicy
  • *
  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
(Bez tematu)
« Odpowiedź #1 dnia: 29 Listopad 2010, 23:14:48 »
Cześć :)

 Nie wiem jak do tej pory przygotowywana była Wigilia klubowa, ale jako jedna z przedstawicielek grupy P0 proponuję dwie opcje:
a) 2-3 osoby zrobią większe zakupy, wezmą paragon i zrobimy zrzutkę lub
b) każdy coś przyniesie (tylko wtedy trzeba ustalić kto co ma przynieść i ile)

Najlepiej byłoby, aby zgadać się jakoś po basenie co i jak. Jeśli ktoś ma inną opcję Wigilii to piszcie :) Starsi klubowicze również proszeni są o wsparcie :P

Monika
(gr P0 pon-śr)
« Ostatnia zmiana: 01 Styczeń 1970, 01:00:00 wysłana przez M_O_N_I_Q_U_E »

Offline Patryk_

  • Zarejestrowani użytkownicy
  • *
  • Wiadomości: 124
    • Zobacz profil
(Bez tematu)
« Odpowiedź #2 dnia: 30 Listopad 2010, 01:36:23 »
M_O_N_I_Q_U_E, starszy to może ja nie jestem, ale służę pomocą.  :wink:
« Ostatnia zmiana: 01 Styczeń 1970, 01:00:00 wysłana przez papiq »

Offline M_O_N_I_Q_U_E

  • Zarejestrowani użytkownicy
  • *
  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
(Bez tematu)
« Odpowiedź #3 dnia: 30 Listopad 2010, 08:53:01 »
W takim razie spróbuj określić co spożywaliście w poprzednich latach na Wigilii klubowej i w jakiej ilości :P I jaką liczbę ludzi mamy wykarmić?
« Ostatnia zmiana: 01 Styczeń 1970, 01:00:00 wysłana przez M_O_N_I_Q_U_E »

Offline killer

  • Kadra
  • *****
  • Wiadomości: 1741
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Stopień nurkowy: CMAS M2
(Bez tematu)
« Odpowiedź #4 dnia: 30 Listopad 2010, 10:31:51 »
Godna pochwały inicjatywa!! =D>  

Jeszcze w tym tygodniu wyznaczymy Wam koordynatora spośród starszych Krabów, który będzie służył doświadczeniem, radą i pomocą w kwestiach organizacyjnych, tymczasem postarajcie się wyznaczyć w ramach każdej grupy basenowej komitet organizacyjny, który dalej będzie nadawał tempo przygotowaniom.
« Ostatnia zmiana: 01 Styczeń 1970, 01:00:00 wysłana przez killer »
live 'n let diVe

Offline anka

  • Zarejestrowani użytkownicy
  • *
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
(Bez tematu)
« Odpowiedź #5 dnia: 01 Grudzień 2010, 12:11:37 »
Witam
A może podzielić to jedzonko na grupy,kazda grupa(P0) coś przygotuje.myślę,że to  nie  jest zły pomysł.  :roll:
« Ostatnia zmiana: 01 Styczeń 1970, 01:00:00 wysłana przez anka »

Offline Bartolomeo

  • Zarejestrowani użytkownicy
  • *
  • Wiadomości: 1605
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Stopień nurkowy: P3, Adv Ean
(Bez tematu)
« Odpowiedź #6 dnia: 01 Grudzień 2010, 12:43:30 »
tak to zawsze bywało, na pewno Killer zaraz Wam zrobi tabelkę kto co przygotowuje ;)
« Ostatnia zmiana: 01 Styczeń 1970, 01:00:00 wysłana przez Bartolomeo »
Wszystkie Nurki mają Córki! (przynajmniej dwie ;))

Offline Patryk_

  • Zarejestrowani użytkownicy
  • *
  • Wiadomości: 124
    • Zobacz profil
(Bez tematu)
« Odpowiedź #7 dnia: 01 Grudzień 2010, 23:17:20 »
Cytat: "M_O_N_I_Q_U_E"
W takim razie spróbuj określić co spożywaliście w poprzednich latach na Wigilii klubowej i w jakiej ilości :P I jaką liczbę ludzi mamy wykarmić?


Ciężko mi będzie odpowiedzieć na to pytanie, poczekaj może na plan odgórny. :))
« Ostatnia zmiana: 01 Styczeń 1970, 01:00:00 wysłana przez papiq »

Offline killer

  • Kadra
  • *****
  • Wiadomości: 1741
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Stopień nurkowy: CMAS M2
(Bez tematu)
« Odpowiedź #8 dnia: 02 Grudzień 2010, 09:54:22 »
cierpliwości, jeszcze w tym tygodniu dostaniecie mailem wszystkie informacje niezbędne do ruszenia z miejsca z przygotowaniami...  :D
« Ostatnia zmiana: 01 Styczeń 1970, 01:00:00 wysłana przez killer »
live 'n let diVe

Offline killer

  • Kadra
  • *****
  • Wiadomości: 1741
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Stopień nurkowy: CMAS M2
(Bez tematu)
« Odpowiedź #9 dnia: 07 Grudzień 2010, 01:53:20 »
Szanowna Zerówko,
pora ruszyć z kopyta z przygotowaniami do tegorocznej Wigilii Krabowej, więc w tym celu poniżej nieco przydatnych informacji:

1) Wigilia odbędzie się w sobotę, 18.12 w klubie studenckim Gwarek, znajdującym się w tym samym budynku co siedziba naszego Klubu (wejście od tyłu - ulica Akademicka Boczna, równoległa do Reymonta)
2) część oficjalna rozpocznie się ok. 20.00, natomiast Gwarek będzie dla Was dostępny już od ok. 19.00 żeby pozwolić Wam na przeprowadzenie niezbędnych przygotowań
3) impreza integracyjna odbędzie się w tym samym miejscu i rozpocznie się zaraz po części oficjalnej, gdy tylko uporamy się z posprzątaniem sali, a więc zapewne ok. 21.30 i potrwa do zamknięcia Klubu, czyli 3.00
4) biorąc pod uwagę, że jest Was w tym roku wyjątkowo dużo - równa setka :) - a na Wigilii pojawi się na pewno też wielu "starych" Krabów, możemy się spodziewać nawet ok. 200 osób
5) w ubiegłych latach Zerówka przygotowywała drobny poczęstunek (sałatki, ciasta, kanapki), dzieląc się zadaniami pomiędzy poszczególne grupy basenowe; ponieważ w tym roku grup jest sześć, sugerujemy, że możecie się podzielić po dwie grupy i ustalić, które się zajmą poszczególnymi częściami przygotowań; możecie oczywiście podzielić się także inaczej, jeśli uznacie, że tak będzie lepiej :)
6) będziemy także potrzebować odpowiedniej ilości jednorazowych talerzy i sztućców, żebyśmy nie musieli jeść wszyscy z jednej miski :)
7) napoje tzn. soki na część oficjalną, oraz beczkę piwa na imprezę integracyjną stawia Prezes Klubu :)

Żeby przygotowania przebiegły sprawnie, sugerujemy żebyście wybrali z każdej grupy basenowej dwu-trzy osobowy komitet organizacyjny, który zajmie się koordynacją działań w ramach grupy.

Ponadto, żeby pomóc Wam w kwestiach organizacyjnych i odpowiedzieć na wszystkie pytania, zostało wyznaczonych dwóch koordynatorów-konsultantów, z którymi możecie się kontaktować we wszystkich sprawach związanych z organizacją Wigilii. Są nimi:

Paweł (na forum: POSTER) 602177317, oraz
Patryk (na forum: papiq) 517705110

Stworzyliśmy także ogólnodostępną tabelkę, która może być Wam pomocna w koordynacji działań. Znajdziecie ją pod tym adresem

Polecamy także aktywne wykorzystywanie forum do wszelkiej komunikacji związanej z organizacją wigilii i nie tylko.

Wigilia jest bardzo ważnym wydarzeniem w życiu Klubu, tak więc jej organizacja jest odpowiedzialnym zadaniem, z którym jednak zerówki co roku świetnie sobie radzą! Jest to równocześnie świetna okazja do poznania części życia klubowego i zintegrowania się ze starszymi klubowiczami.

Życzymy Wam powodzenia i służymy wszelką pomocą w organizacji tego wydarzenia! :)

Pozdrawiamy,

Zarząd Klubu
« Ostatnia zmiana: 01 Styczeń 1970, 01:00:00 wysłana przez killer »
live 'n let diVe